image1 image1 image1 image2 image3

HELLO I'M Cik Ana Gigit Jari|WELCOME TO MY PERSONAL BLOG|Passionate and Independent

TIPS MENAMBAH KETINGGIAN FIZIKAL

Assalamualaikum & salam sejahtera.


Selamat berpuasa hari yang ke 19.
Pagi ni aku bangun jer tidur, aku belek-belek badan aku kat cermin... hishh... apesal aku nampak pendek jer? Ker... aku dah makin tembam... hehehe

Moment aku pagi ni depan cermin...
Mungkin jugak aku tak perasan kot sebab lama dah aku tak bercermin... ehh! Maksud aku bercermin full body... hahaha...

Japp... aku on google cara-cara macamane aku nak tambah ketinggian aku... huhuhu... tak kisah laa boleh lagi ke tak, lebih baik mencuba dari tak kan... jomm cekidot apa aku jumpa...

Kalau korang maklum laa kan... tiada perkara yang mudah dalam mencapai sesuatu tujuan. Diperlukan sedikit usaha ke arah itu.

Untuk menambah ketinggian korang, berikut diberikan tips bagaimana untuk menambah ketinggian.

Ikuti senaman ini langkah demi langkah dengan sabar dan berterusan.
Semoga bermanfaat.




P/S: Haaa... apalagi... buat laa cepat!!!



Share this:

CONVERSATION

3 comments: